Min bil stals…inte

Så där ja!

Nu vet alla vakter på köpcentrumet Junction i Nairobi vem jag är!

Kom ut från ett fik, bråttom som sjutton, och upptäcker att bilen är stulen! Får igång hela vaktstyrkan med walkie talkies och tillkallande av chefer. Då ringer min fru:

Fru: Hej.
Jag: Du kommer inte att tro mig, bilen är stulen!
Fru: Nej, jag tror dig inte. Jag har den.
Jag: Just det!
Fru: Just det.
Jag: (så vakterna hör): Seems like I need to apologize now.

Taxichauffören på vägen därifrån:
You white people need to have a driver. You always lose your cars here and there.



Kommentera

