Gjorde just mitt årliga mentala test mot arbetsmarknaden

Trivs du med att ha många bollar i luften?

Svar: Nej, det bör man förstås undvika.

 

Ser du dig själv som spindeln i nätet?

Svar: Inte alls, faktiskt.

 

Vill du bli det här företagets ansikte utåt?

Svar: Absolut inte!

 

Drivs du av en vilja att bli bäst?

Svar: Inte som jag tänker erkänna.

 

Skulle du passa in i vårt sammansvetsade säljteam?

Svar: Tyvärr ogillar jag teamet redan innan jag träffat dem.

 

Slutligen, ser du dig själv som en framtida ledare?

Svar: Jag ser mig själv i en framtida ledighet.

 

God Jul SVT, gamla vän, vi kör ett år till.

 

 



Kommentera

