Kittad för Afrika

Nu är all utrustning på plats inför jobbet i Afrika. Ena dagen tänker jag… kul! Andra dagen tänker jag… hjälp. Jag kanske inte skulle ha läst så mycket Kapuściński när jag var yngre.

Hur som helst, arbetet med dokumentären om våra digitala identiteter rullar på. Ända tills jag åker till flyget 13 februari misstänker jag. På fredag är det som sagt intervju med Google och nu på onsdag ska jag visa upp dokumentären för några av de som jag har intevjuat.

Vi har inte kommit på någon bra titel än förresten. Kom gärna med förslag. Någonting med Identitet… eller Nätets… kanske.



Kommentera

