Avstämt!

Idag stämde vi alltså av hur väl vi lyckats få ordning på min digitala identitet. Resultatet får ni se i dokumentären, som sänds i mars troligtvis. För det finns ju förstås inget annat sätt att ta reda på resultatet…

En sak kan vi vara helt säkra på och det är att resultatet är helt inaktuellt vid sändning. Nätet är en som bekant en levande organism och eftersom jag tänker fortsätta min nätnärvaro lär det nog hinna hända en del saker i mitt sökresultat fram till dess.

Den här bloggen kommer också mer och mer att handla om Afrika faktiskt, eftersom jag och familjen flyttar till Nairobi snart. 13 februari går mitt flyg och idag precis efter intervjun med Nikke Lindqvist hämtade jag min kamerautrustning. Förmodligen åker jag på ett ganska tufft första uppdrag. Jag lovar att läcka så fort jag får.



Kommentera

