Nu behövs inte mer än ett mirakel…

Det här bloggen är en del i arbetet med en dokumentär för Dokument inifrån om våra digitala identiteter.

I morgon kl 11 är det avstämning med Nikke Lindqvist. Min träffbild på Google ser mycket bra ut. Och horribel. En oönskad träff har etsats sig fast. Jag har själv ingen aning om hur vi ska lyckas få till det till i morgon. Jag tror det är dags att stressringa lite till Nikke…

Jag bad en kompis länka till johanripas.se och till den här bloggen. Men det hjälper nog inte hela vägen. Vad vi behöver är nog någon typ av masslänkningskampanj. Någon som kan dra igång en sån?

Dokumentären börjar bli klar och redan nu vågar jag lova att det finns många riktigt bra moment i den. Min förra dokumentär Säljsekten om The Phonehouse fick mycket stort genomslag på grund av det som avslöjades. Den här dokumentären har en helt annan karaktär, men också helt annat värde eftersom det angår oss alla. Sändning är planerad till februari/mars någonting, inte riktigt spikat än.



Kommentera

