Google är med!

Det här bloggen är en del i arbetet med en dokumentär för Dokument inifrån om våra digitala identiteter.

Så här lite i motvinden på upploppet har jag fått draghjälp av svt. Får se om det räcker…

Nu har också Google meddelat att de vill vara med i dokumentären. Mycket roligt! De vill dock ha ner mig ner till London mitt i vår Afrikaflytt. Hög tid i mitt liv att skaffa en kalender. Är det någon som önskar en fråga ställd angående Googles rankning av sökträffar, skicka mig ett mejl på johan.ripas@svt.se.

Hjälpsamma Helena Liden som hållit i kontakterna med Google påpekar också att vi inte alls bollat fram och tillbaka i månder, som jag skrivit tidigare. Utan snarare en månad. Ledsen för det, rätt ska vara rätt.

På torsdag gör vi som sagt avstämning med Nikke Lindqvist, då ska vi utvärdera hur det har gått med projektet.

Nu är livet inte långtråkigt.


One Comment on “Google är med!”

  1. […] EmailJag ser att Johan Ripås idag, äntligen, har fått bekräftelse på att Google  kommer att delta i Dokument Inifrån-dokumentären om digital närvaro, som jag tidigare har skrivit om […]


Kommentera

